Bebis 2013.

Fast ni som läser bloggen just nu vet ju redan om det :) Till slutet av juli är det (hittills) beräknat, och jag hoppas att det håller sig till det. Eller ja, jag ser ju gärna att jag har räknat fel och det vid närmare kontroll blir till början av sommaren eller något, så Alvin får ha sin födelsedag i fred. Det var ju lite dåligt planerat förstås.
 
Jag berättade för Alvin för någon vecka sedan, att vi skulle få en bebis till sommaren, och han svarade "Nähe ru´ mamma, där ha´ru all fel". Och Elis sa: "Mamma, jag tror pappa kommer flytta då...". Goa ungar små ungar.
 
Det är först nu jag har börjat må som vanligt. Från dagen då jag plussade tills dagarna innan jul har jag mått fruktansvärt illa, och kräkts efter nästan varje EM/Kvälls-måltid. Fruktansvärt jobbigt. Jag hade helt glömt bort hur illa man kan må, så enormt handikappande det är att kallsvettas och känna spyorna halka runt i halsen. Uhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0