Veckorapport.

Helg igen, sjukligt hur snabbt veckorna går ibland. Fredagen bara försvann, vi skulle ha tacomys hemma, men Alvin somnade kvart över fem (!!!) på eftermiddagen, och gick inte att väcka. Elis somnade kvart i sju. Det var nog välbehövligt för dem att komma i säng, men hela fredagsmyset försvann ju.
 
Gårdagen tillbringade Alvin med Björn i källaren, strax efter tio kom han upp och skulle gosa ner sig i sängen med mig. Jag hade legat sedan typ, åtta. Jag var skittrött och gick och la mig med Elis, vi läste saga och låg och pratade innan han somnade. Så i morse gick jag upp vid sju, tog ut hundarna och satte på kaffe. Båda barnen vaknade direkt, och har gjort mig sällskap. Alvin springandes upp och ned ur källaren med olika batteridrivna leksaker som han skruvar sönder/öppnar/byter batterier i. Elis ser på film och äter överblivet lördagsgodis. En lugn morgon med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0