Jag vet.

Det går för länge mellan blogginläggen. Och det är inte för att jag inte har något att skriva, utan mest för att jag inte har någon tid att skriva något.
 
Idag har jag i vanlig ordning jobbat 7-12, sedan hem och rastat hundarna, tillbaka till svärmor och hjälpt till med hemsida/iPhoneinköp och skofotografering. Nu hemma igen och ska få in alla hennes bilder på hemsidan, sedan hämta Elis och köra honom till farmor innan jag åker med en Vän till Eskilstuna (tystnadsplikt ni vet).
 
Imorgon jobbar jag till 12 igen, har kontakttid efter det och sedan far jag och Maria till Mälsåkers slott för att reka lite innan bröllopsfotograferingen på lördag. Ska bli jättekul att fotografera i - och vid - ett slott till.
 
Nåväl. Bäst att sätta fart. Huvudet är tungt idag, jag har inget sockersug alls längre. Känns mer likgiltigt. Fast jag undrar om jag klarar bion utan popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0