Nejmen hej.

Jag börjar må bättre, har inte lika ont i halsen och febern har nästan gett sig. Elis är dock lite, lite lös i magen fortfarande, men inga explosioner, han hinner till toaletten. Skönt med lite bättring, för himmel så mycket jag tvättat sista dagarna. Men det börjar bli rätt skapligt i tvättstugan, nu när jag i tre dagar mest gått och plockat. Dessutom har vi en stor tunna i källaren där jag börjat kasta saker. Trasiga kläder. Allt som jag bara väntar på att besluta om det ska kastas eller ej, det åker.
 
Nu ska vi börja med lite mat, om inte barnen hinner riva huset innan dess. Jag har hela eftermiddagen fått sära på dem, de hinner bara se varandra så ligger de i en hög och slåss och drar varandra i håret. Men de har fått vara på varsin våning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0