Huvudvärk...

Ibland undrar jag om min huvudvärk beror på kortslutning i huvudet. Att jag strukturerar upp allt så dåligt och det helt enkelt är stess jag mår dåligt av. Jag kommer på mig själv med att göra listor i huvudet, som jag sedan glömmer bort. Så gör jag nya listor, prioriterar om, och förkastar. Sådär håller jag på. Hela tiden, när jag får tid över.
 
Jag ska börja skriva upp saker jag ska göra, och sedan bocka av när det är klart. Så jag inte behöver gå och tänka på det hela tiden, för det här börjar bli jobbigt.
 
Jag hade tänkt få massor gjort idag, men sedan hämtade jag Elis tidigt på skolan, för vi hade utvecklingssamtal där och jag ville inte att han skulle få träffa oss en stund och vi skulle gå sedan, och ja. Nu sitter jag och blir halvt hysterisk över att jag inte kan tänka när han är i samma rum, för han lyssnar på Sune. Och jag hatar-hatar-hatar den där berättarrösten. Kan inte få något gjort, alls. Kan inte ens skriva här, med flyt. Åhhhhhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0