Hej eftermiddag!

Gud, inte känns det som om jag ska tillbaka till jobbet igen. Det är helt sjukt hur fort den här helgen har gått. Jag har knappt märkt att jag jobbat.

I torsdags fotograferade jag fina arabhästar, tyvärr fanns det ingen sol, snarade regn. Så bilderna blev sådär. Jag hade laddat så för solsken, kväll och motljus. Och det blev liksom ingenting av det.

I fredags skulle jag fotografera bröllop, det var bokat sedan början av året. Det var dessa som jag träffade under min PreWeddingfotografering förra veckan. Men i måndags fick jag ett mail om att bröllopet var inställt. Tråkigt, och ledsamt. Laddade för att enbart jobba 13-19, som vanligt. Men i torsdags kväll fick jag ett nervöst telefonsamtal, där de försynt undrade om jag kunde fotografera trots allt, för de hade ändrat sig igen... Bara att ladda om, ladda kameror, plocka fram saker och få till barnpassning, ställa in lunchen med Björn och se till att få ha bilen. Stressigt, kan jag lova. Men ett borgligt bröllop som erfarenhet.

I går, då fotograferade jag även då, direkt efter första passet slutade. Änne en PreWeddingfotografering i Mellösa, bröllop som sker nästa vecka. Häftig och tuff brud, det ska bli spännande! For hem och hann slutföra fredagens bröllopsbilder, med nöd och näppe. Sega dator :-(

Idag har jag också fotograferat, efter första arbetspasset. Familj, med inslag av katt och bil. I Sparreholm. Har även hunnit redigera hälften av bilderna, resten får jag ta ikväll.

Huvva. Fullt upp med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0