Ont, det gör ont.

I går mådde jag riktigt bra. Om jag ser till förkylningen, och halsen. Ljuset i tunneln. Det enda som stör(de) är/var allt flagande som ansiktet och halsen pysslar med, sviter efter alla utslag jag hade. Ser inte klokt ut, jag flaggar fortfarande.

Hade migrän som förstörde precis hela lördagsmyskvällen, Björn var inte hemma och jag själv låg i sängen från 18 tills det att barnen hade sett film färdigt, kanske var klockan då åtta. Då somnade vi alla i en hög i sängen.

I morse gick jag upp skapligt, gjorde stekpannebröd och åt lång frukost. Men sedan fick jag gå och lägga mig igen, jag mådde så konstigt och hade så ont i vänster sida av halsen. Trodde det var sviter efter gårdagens migrän. Jag sov en timme i sängen, medan barnen använde mig som kudde och såg film i bärbara datorn. Underbart söndagsmysigt!

Sedan av dagen rullat på, besökt pappa och mamma, barnen härjade som vanligt. Väl hemma började jag må dåligt igen, ni vet det här urriga "sjukdomskänslan" man kan ha, att man småfryser. Har hemskt ont i ryggen och höfterna, och halsen ska vi inte prata om, men den här gången gör det fruktansvärt ont precis under öronen, jag kan knappt öppna munnen.

Det här är bara småsaker jag gnäller över, och det är löjligt när så många andra drabbas av värre saker. I morgon är en bättre dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0