God morning :)

Idag var det en ledsen dag, Alvin tycker örat kliar så, och så vill han inte klia när det rinner. Han är ledsen över det, jag krafsar med topz och handdukar istället.

Och Elis är hjärtskärande ledsen över att behöva åka tilld dagis själv, när Alvin ska till farmor och farfar. De skulle åka en sväng med bilen (vart vet jag inte) och Alvin förberedde sig genom att ha mousse i håret och rosa nagellack. Då klarar man allt :)

Jag pysslar med hemsidan, blir snart hysterisk över att datorn hänger sig ständigt. Visst, den var gratis, visst, det är billigare att plocka hem avdankat skit från jobbet. Men, det är ju det... MEN! Jag blir tokig på att inte kunna använda den!

Det som dessutom sänker mitt humör är att jag ska jobba i helgen. Med en inskolning. Vad fan... Helgerna som går an att jobba just för att man får ta de ganska lungt, och göra lite vad som faller en in. Men inte den här helgen, nej då, då ska vi ha intro. *muttra*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0