Aj, aj. Igen.

Tack Sara, jag ska bums köpa Ipren till Alvin!

I övrigt så, ja. Vabb idag igen. Men ingen feber, inget ont, inget ledsen. Bara ett rinnande litet öra. Väntar på att vårdcentralen ska ringa upp, känns som om jag borde höra med någon som "vet". Han har inte feber nu längre, så egentligen är jag inte orolig. Men eftersom örat vätskar sådant, det verkligen rinner ur det, så vill jag i alla fall ringa och kolla.

I morgon ska vi till Busfrabriken, om Alvin mår bra. Elis har tjatat om det i en månad nu.

Vi har dessutom börjat vara hårda med Elis sovande i vår säng, Björn har börjat få så ont i ryggen av att vi ligger så trångt. Elis kommer in till oss i perioder, och blir så intensiv. Han blir helt förtvivlad när vi försöker bära ut honom. Men han snarkar, han sover på diagonalen och sparkas och smäller med armarna. Jag kan ignorera det, men inte Björn. Så vi satte hårt mot hårt. Sover Elis inte i sin säng så får han inte spela tv-spel. Och båda nätterna sedan vi införde det har han sovit i sin säng, hela natten. Jätteskönt! Och han är grymt nöjd med sig själv, så stolt.

Nu ska jag nog sätta mig och se Draktränaren med barnen. Har ni sett den filmen? Jag älskar den. I går såg vi Avatar, och i Blu-ray var den ännu bättre! Härligt köp, den där nya DVD-spelaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0