Vardagligt.

Idag har jag haft en dejt med Mr Migrän. En otroligt svåflirtad typ. Med 1.5 Citodon lyckades jag jaga bort honom, men fick i gengäld skevt synfält. Eller, skevt och skevt, men ögonen är lite "efter". Jag har svårt att fokusera. Vet inte om det beror på migränen eller tabletterna.

Har uppdaterat imitthem.blogg.se, med två bilder från bröllopet jag fotograferade i fredags. I övrigt har det varit ganska lugnt med arbete vid datorn, jag är inte motiverad att sitta när det inte fungerar som det ska. Men i kväll kommer datorn, himmel så kul det ska bli. Jag tror det är lättare att vara kreativ när man kan göra något på impuls, istället för att öppna en fil, allt blir svart, vänta, vänta lite till, man hinner glömma vad man skulle göra, etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0