Åååååå - suck.

Jag blir så less på datorer.
 
Nog för att jag anade att det inte bara skulle vara att trycka på en knapp för att få ihop den Björn beställde, men lite smidigare än såhär trodde jag nog det skulle vara.
 
I måndags satt han och mekade, pillade och svor i köket. Datorn gick igång, men startade inte. Hela kvällen tog det innan han löste det. Klockan var halv ett när han gick och la sig.
 
I går var det nätverkskortet som jävlades, klockan två på natten var det fortfarande inte löst.
 
Och jag står utan dator att jobba med, jag blir galen, och får magsår av inre stress. Hur kan det vara möjligt att det bara ska jävlas, så fort man pratar om datorer?
 
Ikväll ges den fan (datorn) en chans till. Nytt nätverkskort ska inköpas, och så får vi se om det fungerar. Hoppas. Hoppas. Hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0