Varma morgon...

I morse när jag vaknade mådde jag pyton, verkligen. Svettades något kopiöst, hade jordens hjärtklappning och huvudvärk. Det tog ett tag innan jag förstod att jag inte höll på att dö, jag hade bara Alvin som en klistrig, svettig värmedyna havlt ovanpå mig, Sonya över mina fötter och Esther i knävecket. Det var så varmt att jag allvarligt trodde jag skulle svimma ens innan jag vaknat ordentligt.

Väl uppe knäppte jag på kaffe, tog en Ipren och gick ut med hundarna. Luften var alldeles frisk och sval, bara inomhus som syret var borta.
 
Så nu har jag hunnit med att pyssla med datorn, beställt bilder i två omgångar, gjort klart en arbetskamrats bebisbilder och bloggat på IMittHem.
 
Hungen börjar smyga sig på, så jag ska snart väcka Björn så vi kan äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0