Simskola.

Idag är det simskoleavslutning. Ska bli spännande att se vad de lärt sig. Första gången jag lämnade Elis där fuskade han, och låtsassimmade med en fot i marken. "Bra, alla kan ju det här" sa simlärarna och drog med sig alla barnen till stora bassängen. Jag tänkte att Elis nog skulle sjunka som en sten om ingen sett att han fuskade... Men det gick bra, nojjiga mammor ska uppenbarligen hålla sig därifrån.
 
Kameran är laddad och lite kaffe finns medpackat. Sedan ska jag lotsa ut barnen till farmor/farfar och mormor/morfar. Eftersom jag ska jobba. På mitt vanliga jobb, men uppdraget heter på pappret ett annat, vilket gör att det inte spelar någon roll om jag har semester eller inte. Nåväl, det har jag säkert skrivit tidigare.
 
Nähej, dags att se till att Elis klär sig, och att hundarna är där de ska vara. Och invänta Björn, han kom på att han skulle till soptippen innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0