Morgonstund...

Det är alldeles klibbigt ute, snälla låt det åska. Blixtra och verkligen slå ur det här kvava eländet.
 
Barnen har fått "fika" (smörgåsar och äppelbitar) och sitter i Alvins rum och har picknick och ser på film. Själv ska jag jobba, elller ja. Redigera klart bröllopsbilderna från igår, och sedan göra klart familjefotograferingen jag hade för nästan två veckor sedan. Dock är alla medvetna om att det tar längre tid på sommaren (jag har ju ingen ledig tid när barnen är hemma, jag får inte så mycket gjort när jag inte kan sitta i fred...)
 
Bröllopet igår var så fint, en gammal klasskompis till mig. Tyvärr ville de inte ha heldag, det är synd. Men kostar ju mycket mer, så jag förstår att man kanske drar sig. Men det är roligare att plåta heldag, just för att man kan ta på "allt". Porträtten är ju just bara porträtt.
 
Bäst att sätta igång medan barnen fortfarande inte slår ihjäl varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0