Galen-galen-galen.

Var "nya" dator driver mig till vansinne.
 
Det spelar ingen roll hur bra den är, enligt Björn. Det krånglar nåt in i helvete ändå!
 
Allt skulle bli så snabbt men den nya datorn. Oj vilken skillnad jag skulle märka.
 
Men hoppsan, inte kunde väl Björn veta att det skulle ta sådan tiiiiid för även den här supersnabba datorn att leta fram bilder från disken i källaren. Det är ju inte datorns fel att det tar tusen år, det beror ju på att bilderna ligger två meter under golvet. Men det tar fortfarande tid.
 
Och inte kunde väl Björn veta att vår internetuppkoppling gör att det fortfarande tar hundra år att tanka upp albumen till hemsidan. Det är ju inte datorns fel. Men det tar ändå tid!
 
Den hänger sig, liksom "stelnar" och förblir så i ett par minuter. Men jämna intervaller.
 
Björn installerade något nytt skit, poff sa det så försvann allt. Bara att göra om. Installera windows, alla program... För mig att GÖRA OM alla macron jag spelat in, ytterligare anpassa Photoshop så som jag vill ha det.
 
I mitt nästa liv ska jag jobba med något som inte har med datorer att göra.
 
Dessutom: klockan är halv två på natten, min rygg värker och jag har varit vaken sedan sju i morse. Och jag har hundra bröllopsbilder kvar. Ett önskemål, att paret skulle få "alla" bilder (jag har ändå petat bort 3/4-delar... hyssssch) vilket innebär mycket jobb för min del. Minst sagt.
 
Nä, slut på gnäll, klunka mer te och fortsätta vara arg på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0