Bröllop igen.

Idag fotograferar jag säsongens näst sista bröllop, i Mellösa. Synd på regnet, men jag tror det blir bra ändå, det brukar det bli. Vädet kan man ändå inte göra något åt, så det är ingen idé att gräma sig. Och det ser ut som om solen vill kämpa sig igenom de där molnen, kanske spricker det upp ändå.
 
Lopps i Blacksta idag, jag brukar aldrig missa det. Men pja, att fotografera bröllp är ju lila kul, plus att det ger klirr i kassan. Snart har jag jobbat ihop till mitt nya objektiv jag ska köpa, ujujuj vad jag längtar. Till slutet av sommaren när alla fakturor blivit betalda kan jag beställa det.
 
Just nu uppdaterar jag hemsidan lite, med bilder, skriver lite i bloggen, mm. Gillar min hemsiga väldigt mycket, den känns verkligen som att den representerar mig på ett bra sätt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0