7 januari 2011.

God eftermiddag :)

Hoppas ni har en rikigt härlig lördag. Jag och Elis är helt ensamma här hemma. Elis ser på Lejonkungen som han fick idag. Och jag jobbar. Var hos Huset Mitt i Byn igår och plåtade till e-butiken, och sitter med bilderna nu. En helt okey eftermiddag. Sonya ligger bakom mig på en filt och snarkar, och jag fuskeldar (dvs med luckan öppen, bara för att få all direktvärme i ryggen, och för att få höra knastret). Björn gillar inte att jag fuskeldar, veden brinner upp minutsnabbt och värmen går bara ut i rummet här nere. Nåväl, han är inte hemma nu.

Jag har pysslat lite med nya bloggen. Men jag vet inte om jag ska ge ut adressen ännu, har knappt skrivit något. Vad tycker ni? Ni måste lova att skriva något då. Designen jag beställde är en mall, om jag gillar sättet att blogga på (dvs lite "halvöppet") så kommer jag beställa en peronlig design sedan.

Och jag vet inte vad jag ska göra med hannasfoton.blogg.se. Ta bort? Inaktivera? Låta vara? Alla dessa val ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0