22 januari 2012

Vilken härlig kväll! Jag, barnen och Esther har nyss duschat. Torkade oss på nytvättade handdukar, hoppade i nytvättade pyamaser och hoppade ner i renbäddade sängar. I ett alldeles nystädat hus. Jag har putsat och fejat hela eftermiddagen samtidigt som maten lagade sig självt (helstekt karré), tvättat, dammat och bara plockat. Alla kläder är framplockade till i morgon, hundarna rastade, mobiler på laddning och nycklar framletade.

Nu ska jag ta en välförtjänt tidig läggning. Med ljudbild i öronen, och hundar i sängen. I morgon väntar en lång dag, jobbar delat pass, däremellan måste jag hem och ordna några viktiga brev, hämta kameran och sedan iväg för entré fotouppdrag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0