14 januari 2012 = 30 år idag.

Ja, dagen började bra i alla fall. Cicci, Louise och David bankade på dörren hit strax innan ett på natten. Björn ropade på mig (jag sov vid tv'n) att det var till mig. Yrvaken som jag var tordes jag knappt öppna. Haha! Bubbel och tutor och skitsnack en timme innan de övergav en gamling som mig.

Dessutom har jag lurat i barnen att jag kommer vara tant när jag vaknar i morgon bitti. Med grått hår, hängtuttar och rullator. Elis var övertygad om att jag skojade, men Alvin blev hemskt bekymrad. Sedan nyfiken. Han ville bestämt vara vaken hela natten för att se när jag förvandlas till gammal. Undrar om han blir besviken eller lättad i morgon bitti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0