Där får man.

Jag är en Uppskjutare. En väldigt bra sådan, jag har övat länge (hela mitt liv faktiskt).

Vi har fått nya datorer till arbetsplatserna. Jag fick höra att de kan vara knasiga att logga in från, när man är "ute", p.g.a. ett nytt system. Jag har skjutit på det. Att prova min inloggning och se så att den fungerar. Men på tisdag är sista dagen att rapportera in sin lön i gamla systemet, sedan stängs det i en månad. På måndag ska jag även på en utbildning i det nya systemet. I kallelsen stod det att det är av yttersta vikt att man sett till att ens inloggning fungerar, eftersom man inte kan göra något åt det väl på plats. Inloggen behövs för att kunna nyttja utbildningen.

Det är länge till måndag den 27 feb, och tisdag den 28 feb. I alla fall var det länge, i januari när brevet kom. I början av februari, ja t.o.m. förra veckan hade setts som God Tid.

Men idag är det Sent Ute. Jag har dessutom skjutit på det hela min jobbhelg och provar under absolut sista chansen jag har på mig.

Mina, vänner. Tror ni att min inloggning fungerade?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0