Men åhhh...

När folk säger att de ska ringa mellan 12-12.30, då förbereder jag det. Elis kompis fick åka hem strax innan 12, barnen fick börja med något nytt för att vara upptagna och koncentrerade när jag pratar. Jag sitter och väntar. Och väntar.
 
Och så ringer det inte!
 
Inte kan jag ta mig för något heller, jag lyckades i alla fall tömma poolen och skura ur den. Men nu vet jag inte om jag ska packa in barnen i bilen och åka och hälsa på P&M... Åker jag inte nu behöver vi knappt åka alls, för 15.00 måste jag åka hem så jag hinner duscha innan jag ska fotografera. Och jag verkligen avskyr att prata i bilen. "Mamma sluta prata och sätt på Jean Banan!", "Maaaaaaama!". Och så slåss de. Extra mycket om jag pratar.
 
Åhhh, kan det inte ringa nu då...
 
12.39.
 
Jobbsamtal. Eller, mja. Men jobbrelaterat, och viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0