Goddagens :)

Idag är vi lediga.
 
Elis var på skolan mellan 8-12, Alvin med farfar till byggaffärer och jag hjälpte farmor med sin hemsida. Sedan var det bara att knalla upp och hämta Elis. Alvin var störtmallig över att få vara själv hemma i fem minuter, ojoj. Han sken som en sol när jag och Elis kom hem.
 
Jag tror vi ska försöka ut på en åktur om en stund, kanske ut till pappa och mamma. Å andra sidan är det skönt att vara hemma, både Elis och Alvin har ju varit på egna projekt. Bara jag som klättrar på väggarna av att vara inomhus. Bäst att gå ner i tvättstugan och göra lite nytta, där finns uppgifter som aldrig tycks sina.
 
Dessutom, vet ni. 5.5 kg minus på en månad. Är jag gla´ eller.
 
Jag har en blogg där jag skriver, om kost, lägger upp mina månadsbilder, mm. Vet inte om jag ska ge ut adressen, vill ni läsa? Det är väl mest intressant för mig själv, dock. Det är därför jag skaffade den bloggen, för att jämföra och mäta själv. Jag gillar sådant, det bor en statistiknörd i mig tror jag minsann.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0