Bitter

Idag är jag semesterbitter. Jag skulle gärna säga att jag längtar till jobbet, men fuck. Det gör jag inte. Jag kan inte uppbringa någon som helst motivation till att börja leta efter namnmärkningspennor och stövlar. Jag vill inte ställa något fucking alarm på mobilen och plocka fram kläder.
 
Fy sjutton.
 
Dessutom stör jag mig på många som jag följer på Instagram. Naglar. Måste varenda jävla hemmakärring hålla på med sina förbannade naglar? Nagellack, lösnaglar, kladdigt, spretigt och svinfult. Om det vore snyggt gjort, så visst. Det finns några som gör enormt fina naglar. Välgjort och propert. Men det här menlösa bombandet med nagelbilder i öändlighet, där knappast någon tycker det är snyggt, alltså. Jag fattar inte grejen. Man måste väl fatta själv, när det är fult? Ändå vill man ha en massa beröm.
 
Och. Det jag inte fattar. När jag ändå. Ska gnälla. Är varför många envisas. Med att skriva såhär. Blir man. Viktigare då? Får ens uppgifter. På något sätt. Mer värde? Om jag skriver. Ett par ord i varje. Mening?
 
Fucking morr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0