Valborg :)

Det hade jag helt glömt bort, tur att Björn påminde mig. Kanske ytterligare en sak som gör sig påmind när man blir gammal... Minnet. Eller intresset för Valborg, att stå vid en brasa och frysa arslet av sig samtidigt som man försöker undvika att barnen kastar sig levande in i elden.

Just nu betalar jag räkningar. Och det går så segt, antingen är det vårt bredband som det är fel på, eller så är det Nordeas hemsida. Jag blir galen, har en tjock bunt att betala och datorn går i slowmotion. Jag kommer få sitta här till ikväll. Minst. Jag blir galen.

Tack alla som kom och firade världens bästa sexåring i lördags, han var mäkta glad över allt fint han fick. Idag kanske vi fortsätter firandet, Cicci med barn kommer (förhoppningsvis) över. Sedan åker vi kanske ut till morfar och grillar korv, möjligheterna är oändliga när man är ledig. Tyvärr blir tiden knapp.
Nåväl.

Nu ska jag bryta ihop lite till, kanske kastar jag ut datoreländet genom fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0