Kväller.

God kväll!

Har sovit en stund med barnen, och nu kan jag inte somna. Esther ligger som en liten värmedyna mellan mina fötter, hon värmer massor trots att hon är liten.

Vi skulle se film ikväll, men Björn fastnade med målning i Elis rum. I och för sig bättre det, vi är i stort behov av rummet nu. Elis och Esther lyssnade på ljudbok i dubbelsängen, och jag, Alvin och Sonya låg i Alvins säng. Sonya gjorde precis som Esther brukar få göra, hon kröp upp mellan Alvin och mig och gosade ner sig, och njöt. Fast lyckan blev kortvarig, då det skiljer 33 kg mellan hundarna. Klart enklare att mysa med Esther. Sonya blir så uppspelt av att helt plötsligt FÅ komma upp i Alvins säng, att hon flåsade så vi höll på att svimma av andedräkten. Alvin skrattade så han grät ^^

Nej, nu ska jag sova. Fördelen med att jobba helger brukar vara att man är ledig måndagen därpå, men jag skulle ju varit ledig helgen, vilket innebär att jag glatt (...) får starta jobbveckan i morgon.

Dessutom har jag fått två bröllopsbokningar till, den ena kommer jag få neka då jagredan är bokad det datumet dock. Men så kul ändå :)

Godnatt vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0