....

Oj, nu var det hemskt länge sedan jag uppdaterade. Ni vet ju varför. Jag hinner inte. Eller jag prioriterar inte, tyvärr. 

Barnen vaknade runt 06.15 i morse. Jag var hemskt besviken över det, hade faktiskt sett fram emot att liten, liten sovmorgon. Björn la barnen tidigt, och ja, det är ju ganska skönt att komma hem och det är lungt och tyst hemma. Men jag kan ändå inte rå för att jag saknar att umgås med barnen på kvällen, läsa saga och bara mysa. Och eftersom de somnade så tidigt, så ja, då vaknar de därefter. Fast jag tog ut vovvsen, satte på kaffe och parkerade dem vid en film. Sedan satte jag mig med bildbeställningar, och tillhörande faktureringar.

Äsch, jag har inte tid att sitta här mer. Har suttit sedan halv sju, och nu är klockan snart tio. Ha en bra dag alla så hörs vi när jag har mer tid. Nu ska jag baka kladdkaka med barnen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0