1 oktober 2011 (2).

Vi skulle se film ikväll. Mys! Jag mattare barnen och Björn skulle "sträcka ut sig" på sängen efter maten.

Jojo.

Vid tolvsnåret vaknade jag av att jag kände mig som ett dragspel, alldeles ihopvikt, av att ha legat i Alvins säng för länge. En "Ta svirat ing" (tandborstning skulle det eg. stå, men mobilens autocorrectstavningsprogram fick till en bättre ersättning) och "Co. betade ing" (vovverastning) senare hamnade jag här, i sängen.

I morgon vankas jobb, men inga fotograferingar. Söndagen däremot har jag två bokningar mellan passen, den dagen kommer svepa förbi.

Nu ska jag sova. Nojjar redan över huf jag ska orka duscha innan jobbet. Zzzzzzz...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0