8 oktober 2011.

Goddagens :) Lagom mör i både kropp och öron är jag. Har tillbringat två timmar i simhallen med barnen och Björn. Mysigt, som vanligt.

Det som inte var så överdrivet mysigt var att det var någon form av ungdomsgrupp där, tre manliga ledare (påklädda i vardagskläder) samt tretton småkillar runt 11-årsåldern. My god vad de lät. Och for. Och de vuxna ledarna satt och snackade och brydde sig inte ett skvatt. Sådant retar mig.

Björn och Alvin har just åkt till stugan, och jag och Elis ska snart åka efter. Lite panelspikning står på schemat. Sedan ska vi hem och grilla. Mumsig värre!

Hoppas ni andra får en underbar helg, det ska jag ha. Dock jobbar jag i morgon, tre fotograferingar bokade. Men det gör inte så mycket, det är roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0