3 oktober 2011.

Måndag.

Ledig.

Underbart! Och jag sitter vid datorn, var uppe en timme före Björn som ändå ska jobba idag. Hundarna (mest Esther, Sonya tycker att det är överskattat med morgonpromenader) vill ut på kissning. Sedan tände jag en brasa, och satte på kaffe. Och började med att redigera bilder, skriva ut lite fakturor och sortera kvitton.

Vi ska göra så lite som möjligt idag. Vilket ändå innefattar en tur ner på stan, Elis behöver få frisyren tillsnitsad. Sedan kanske vi går och fikar, och tar en åktur till morfar. Vi får se.

Härlig inställning, när man inte vet. Vi får se.

Nu måste jag fortsätta med bilderna, jag fotograferade förra söndagen och bilderna är lovade att komma upp idag. Jag är jättesen med dem, dock är det en vinstfotografering så de är prioriterade sist. Men snart är de klara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0