29 oktober 2011.

Undrar vad jag gjorde med all tid innan vi skaffade Esther. Känns som om hon är med överallt. Hade vi det verkligen lugnt innan? Eller var det lika mycket kaos? Det känns som om hon upptar all ledig tid, samtidigt som det liksom aldrig är besvärligt. Det är så rörigt och fullt hela tiden här hemma. Enda chansen att få sovmorgon är att låta henne sova på nedervåningen, för så fort barnen börjar vakna är hon med och väcker dem snabbt.

Sonya fick sin andra kur hormoner ikväll. Det enda jag märkt är att hon inte äter. En av biverkningarna.

Träffade en blivande kund idag. Ett hemsideuppdrag, stort sådant. Det blir mitt största jobb hittills med satsning på webshop/e-handel (mycket produktfotografering). Känns hemskt kul! Efter det här blir det inga fler hemsidejobb, jag vill kunna sköta de jag har ordentligt. Skriver vilka det är sedan, när allt är påskrivet. Flenare vet vilka de är.

Nu ska jag sova. I morgon blir en fullspäckad dag. Två fotograferingar och sedan mitt kontaktmannaskap på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0