27 oktober 2011.

Usch vilken huvudvärk jag har.

Kaffe och glögg och BURANA men inget hjälper. Bokföring ikväll men hur ska jag orka med mitt huvud. Sitter och gör ingenting, tappade drivet helt. Har massor att göra men inget Photoshop, då licensen gått ut. Kan inte bestämma mig för ett nyköp av CS5 eller en enklare och billigare variant.

Eftermiddagens fotografering blev uppskjuten på framtiden, nu i efterhand känns det skönt då jag fick huvudvärk. Hämtade barnen fyra timmar innan satt tid, eftersom jag inte kan redigera några bilder ändå. Så nu sitter jag här och läser bokföring på nätet. Vet inte om jag ska köpa ett bokföringsprogram, de är inte så hemskt dyra. Alla dessa val.

Nä. Dags att göra något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0