27 oktober 2011 (2).

Ikväll började det lossna på bokföringskursen. Alltså, jag fattade lite. Yttepyttelite. Vilket är ett stort steg om jag jämför de andra gångerna jag gått. Men sedan började vi med leverantörsskulder och ansiktet antog den sedvanliga vita färgen och det kliade i fingrarna av facebookberoende via mobilen.

Jag börjar så smått inse att jag måste bokföra själv (jo, det är ju lag på det, jag vet). Att det nog underlättar, i slutändan, att bokföra under tiden. Och att det kan vara lite kul att se en balansräkning i sin egna firma. Men hur ska jag hinna. Orka? När?

Suck.

Barnen var vakna när jag kom hem 21.40. Kändes sådär. Speciellt när jag vet vem som ska väcka dem i morgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0