26 oktober 2011.

Bilden nedan föreställer Esther som myser i sängen i morse. Jag låg till halv nio. Barnen var helt underbara, smög upp och in i Alvins rum för att se på Baltazar i minidatorn. Fast Esthers mage kurrade så mycket att jag var tvungen att få upp. Lillan då.

Gårdagskvällen var störtskön. Kom hem strax efter 19, duschade barnen och gjorde en tallrik med frukt åt dem. Sedan skulle Elis "sova över" hos Alvin. I hans säng. Oj vad de bäddade och pysslade. Sedan fick de mumsa frukt i sängen. Älskar sådana kvällar! Mys, gos och inget bråk. Vardagslyx.

Nu måste jag sova, men har svarat på jobbmail (har ännu ett samarbetet på G), bekräftat två bokningar på lördag, tittat på bokföringsböckerna (bättre vore om jag tittade i dem, men det orkade jag inte) samt läst mängder med bloggar. Skönt att ligga i sängen och göra sådant.

Btw, köpte en ny kupévärmare till bilen idag, då den gamla från Rusta gett upp. Tänkte att vi ska få det varmt och gott i bilen i morgon. Men nu har vi inga skarvsladdar hemma. Alla är visst i verkstan... Hur kan man bo som vi och inte ha en enda sladd hemma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0