19 oktober 2011.

Ledig morgon!

Jag gick upp halv sju och tänkte jobba undan lite bildredigering. Men efter hundrastning, kaffepåsättning och braständning vaknade Alvin. Fem minuter senare vaknade Elis. Men jag tar ändå den här förmiddagen till jobb, jag är så illa tvungen.

I morgon ska de få vara på dagis trots att jag är ledig. Men jag är ju inte ledig, egentligen. Jag har tre fulla redigeringar att göra, samt bränna skivor, göra etiketter och skriva fakturor till sex ordrar. På eftermiddagen ska jag till Örsta och filma. Det är spännande, hoppas-hoppas-hoppas att det blir bra!

Just nu kämpar mina små älsklingar i köket, de gör frukost till oss alla. Det ska bli spännande att få se vad de bjuder på... Oj vad de samarbetar när de är på det humöret.

Kanske bör kolla vad de har för sig... Kika gärna in på bildbloggen senare. Kanske har jag hunnit få upp något där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0