16 oktober 2011.

Sent ikväll igen. Esther var lealös som en trasdocka när jag skulle ta ut henne. Låg bredvid Alvin, lång som en orm, och vägrade komma upp. Fattar inte att det inte blir olidligt varmt där under täcket.

Just nu ligger hon mellan mina knän, standardpositionen. Vänder jag på mig hamnar hon i knävecket på mig, alltid långt ner under täcket. Jag skulle hellre vilja ha henne i huvudhöjd, så hon inte blir mosad. Men det vägrar hon, så fort hon får chansen borrar hon in sig under täcket.

Jag och barnen (och en vavva och en boxer) somnade vid nio i vår stora säng. Min vana trogen somnade jag ordentligt medan Björn grejade med elementen. När han sedan gick och la sig var jag klarvaken. Tröttnade på att zappa (men dra åt skogen vad reklam det är! Jag ser på tv någon gång varannan vecka, oftare än så är det inte. Ja, nyheter ser jag i SVT, men där är det ingen reklam. Men jag hinner glömma bort hur olidligt mycket reklam det är), tog ut hundarna och nu ska jag leta inspirationsfilmer och musik till min egna provfilmning. Ska använda dels den vanliga filmkameran, men även prova D3an. Dock är det svårt, då man måste fokusera manuellt. Det blir en utmaning!

God natt kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0