Bråkmoster igen.

Äsch, igår bråkade jag igen. Eller rättare sagt kom ihop mig med en arbetskamrat som har värderingar som skiljer sig så totalt från mina. Och jag är faktiskt fruktansvärt trött på att bara jamsa med, varför ska jag inte får säga vad jag själv tycker? Knappast så att någon annan gör det åt mig, det har jag i alla fall märkt. Jag gillar ju som bekant att argumentera för saker.

(Jag tror jag behöver lite ledigt. Eller hitta något annat att bråka om kanske.)

Och varför sitter jag här, denna tidiga morgontimma? Börjar lite senare idag, ska ägna mig åt mitt god man-uppdrag nu under förmiddagen. Sedan förhoppningsvis lunch med mammsen innan jag hämtar barnen, lite beroende på hur lång tid förmiddagens uppgifter tar.

(nu kom Esther upp från sängen så nu är det dags för en prommis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0