5 november 2011 (2).

Hej igen!

Det finns visst ingen hejd på mitt bloggande. Hehe. Två uppdateringar idag, ibland slår jag t.o.m. mig själv med häpnad :)

Vi var ute hos "farmor" från halvt tolv till fem. Barnen lekte non stop med undantag för lite äggmackor. Hundarna rejsade lösa, och åt korv. Sista halvtimmen var Esther så trött att hon försökte bädda ner sig i det hon kom åt; mössor, vantar och folks jackor. Lilla sötnosen. Sonya fick vi koppla sista timmen, för det gick vildsvin i skogskanten. Hon har aldrig dragit efter vild förr, men nu kunde jag inte hålla 100% koll på henne i och med att vi eldade och behövde kolla barnen också.

Nu är vi alla nyduschade, barnen fick ta av sig kläderna i tvättstugan och allt åkte in i tvättmaskinen. T.o.m Esther fick duscha, men det var knappt hon orkade. Hon som alltid far som en skållad råtta efter nedblötning, hon bara slickade sig lite och somnade sedan i husses famn. Tror hon kommer sova hela kvällen efter det här. Nu sitter barnen med lördagsgodis och film, jag tror jag ska sätta mig hos dom en stund. Sedan ska jag kika på lite hemsidedesign åt det företaget jag ska göra hemsida åt. Lite idéer och inspiration är alltid bra att insupa.

Ha en bra lördagskväll alla, det tänker jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0