13 november 2011.

God morgon.

Hoppas alla mår bra. Själv vaknade jag med migrän, det är fruktansvärt. Jag vet liksom inte vad jag ska ta mig till när jag mår så, det är en chansning med värktabletter och jag vet aldrig om det hjälper.

Satt en stund i värmen från brasan, och tyckte mig känna att det släppte. Efter värktablett då, såklart. Och ja, det är bättre nu. Men det krävs så ytterst lite för att det ska komma tillbaka. Oftast kommer det när min puls går upp, t.ex. om jag blir arg/ledsen eller anstränger mig. Så hela dagen idag kommer jag gå släntra omkring i en känslomässig dvala.

Jag vill inte sitta vid datorn mer nu.

Så vi får höras en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0