....

Det kanske lönar sig att tycka till.

Tidigare i veckan använde jag kommunens formulär för synpunktshantering, och titta vad som står i EskilstunaKuiren: http://ekuriren.se/nyheter/flen/1.1060317-felvanda-bankar.

Nu är det nog fler än jag som skrivit in dit efter diskussionen på facebook, men just  meningen "Vem vill sitta i Flens nya centrum och vara vänd bort från allt, mot en husvägg" är ordagrant vad jag skrev i rubriken på formuläret.

Skojsigt. Hoppas de vänder de där rackarns bänkarna.

Nu ska jag hoppa i säng. Dagen har bestått av jobb, jobb och jobb. Sedan hämta barn, göra mat (lasagne) som ingen av dom gillade. Björn är sur och tvär och har så varit sedan gårdagen, jag känner mig för tillfället ganska uppgiven över att inte fatta vad som är fel. Men mer skriver jag inte i bloggen, så lätt att missuppfatta när man inte har helheten (inte ens jag har nog helheten i det där). Nåväl. I morgon är en ny dag. Som jag spenderar på jobbet 7-19. Lär ju inte bli muntrare här hemma tack vare det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0