....

Hej!

Det var länge sedan vi sågs/lästes. Alltid lika kul att sätta sig och skriva när jag har tid. Vilket jag ytterst sällan har. Eller tid och tid. Jag har ju lika mycket tid som alla andra. Men jag borde kanske lära mig att omfördela den bättre.

Hoppas alla ni som läser mår bra. Det gör jag i alla fall. Om man kan räkna bort min tå som jag fortfarande har ont i. Övervikt och för mycket protein. Tjena.

Egentligen har jag inte tid att skriva, jag ska klä barnen, sminka mig och dra iväg dom till morfar för jag ska på utvecklingssamtal. Men jag hinner. Jag är tidsoptimist.

Jag har just haft en timme vid datorn och betalat lite nyinkomna räkningar i rollen som god man. Samt kikat över lite inkomna betalningar i firman. Nu behöver jag inte fundera på det mer. Har dessutom fått in två jobb i firman, fast som webbdesigner. Ska bli spännande att se om jag kan prodicera webbdesign som någon ska betala för. Fast, det jag erbjuder (och fått som jobb) är ett paket för föreingar/företag. Man köper hela konceptet och jag står för webbdesign, eventuella uppdateringar, domännamn och övriga registreringar. Och två har hittills nappat. Jättekul! Det bästa är ju att jag faktiskt kan ha barnen på dagis de gångerna jag sitter med webbdesignen. När det är firmajobb, något som jag gör och tar betalt för. Inte för att jag tänker låta barnen hoppa upp till full tid på dagis, men om jag slutar tidigt någon dag kan de få stanna några timmar extra om jag åker hem och fortsätter jobba fast i firman.

Nu är det hög tid att klä småttingar.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0