....

Idag är det ingen bra dag, känns det som.

Jag har ont i hela kroppen och är illamående, fy sjutton. Tror jag håller på att bli sjuk, halsen kärvar och jag är helt håg- och orkeslös. Tur att jag är ledig i helgen, då kan jag vila upp mig lite. Hade huvudvärk precis hela dagen igår, och i natt fick jag sådan migrän att jag var tvungen att be Björn hämta tabletter åt mig för jag kunde inte gå upp. Sedan kom Elis in till oss varm som en kamin, fick Alvedon och låg sedan och skruvade och vred på sig hela natten. Han blir hemma från dagis idag, ska till morfar. Jag själv ska ha intro över lunch och sedan möte. Sedan ska jag bara hem. Vila. Se på filmer med barnen. Usch vad mosig jag känner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0