....

Igår hade jag mitt första jobb i firman. En gravidfotografering. En underbart vacker mage, som blev så fin på bild. Vi hade dessutom vädret med oss, vilket gjorde att vi inte behövde blixtarna alls. Jag satt uppe till två i natt och pysslade med bilderna. Skönt att greja i lugn och ro, och det är alltid mycket lättare när det är mörkt inomhus. Dessutom hade jag sovit hela tvällen vid tv´n, så jag var inte ett dugg trött. När jag väl somnade var klockan halv fem. Låg och lyssnade på Ajvides "Hanteringen av odöda".

De senaste dagarna har jag fått boka in inte mindre än sju (!) fotograferingar, varav fyra stycken nappade på min hästefterlysning. Fy sjutton så kul, och jisses vilken fullspäckad vår det kommer bli.

Nu ska jag ladda upp bilderna i webbalbumet, och sedan gå och spela lite Super Mario med Elis. Kanske lägger en bild i hemsidebloggen om ni vill kika.

Ha en bra dag, det tänker jag ha. Börjar jobba halv fem i eftermiddag, lyxigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0