....

Idag har jag också varit effektiv.

Hann med ett jobbsamtal efter erbetspasset, sedan satt jag i värmande vårsol och väntade in mitt lunchsällskap. Cicci och jag tog en fika på Orlog. Efter det blev jag hemskjutsad, och dammsög och plockade. Fick en gammal resväska av Björn att ha fotorekvisita i. Mycket bra, hittills har jag allti utspritt lite här och var, i småpåsar. Nu är allt samlat på en plats. Hann även sortera mina båda fotoskåp, kasta gamla kartonger och organisera allt mer. Nu ser det riktigt bra ut. Har även ställt ner alla stativ och skärmar i källaren, det tar sådan plats här uppe. Åh den som hade en lokal att förvara sådant i.

Nu ska jag traska tillbaka till jobbet. Suck, suck. Faktiskt så känns det tungt, är inte ledig förrän på måndag nästa veckan.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0