....

Usch vilken cirkus det var igår. Behöver inte gå närmare in på det, mer än att vi alla börjar bli ganska trötta på den här renoveringen som aldrig blir färdig, prylar som ligger överallt i väntan på att dess platser ska bli klara, och tid som aldrig finns. Ååhh vilken formsvacka.

Idag har jag i alla fall fått lite gjort, har jobbat 7-12, sedan hann jag bara hem så började jag röja i källaren. Är så trött på hur det ser ut där. Trasiga kläder/skor/väskor = sopor. Barnens utvuxna = vinden. Plus en rejäl hög med ytterkläder jag ska skänka bort, och amningskläder jag ska annonsera ut på Tradera. Förhoppningsvis i morgon. Hann tvätta och hänga tre maskiner tvätt under tiden också, så nu känns den här rasten välförtjänt. Ska snart tillbaka till jobbet, delad tur idag. Men måste slösitta en stund här också, annars somnar jag på jobbet ikväll (filmklubben).

Nu ska jag göra mig en macka innan jag kollar av några bloggar.

Tjing :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0