...

God morgon bloggen.

Ja, här känns det som morgon. Gick upp tio med Elis. Men då har jag varit vaken mellan halv fem och sju. Jag skulle ha jobbat idag, men har fått sitta på toaletten hela förbannade natten. Man kan jobba om man är halkrasslig i magen. Men inte om man ska på utflykt med jobbet. Ont om toaletter i färdtjänsttaxibilar. Så vid toalettbesöket vid tetiden i natt bestämde jag mig för att vara hemma. Blev nästan lättad när Elis kom in och hade feber. Då var det liksom två anledningar till att vara hemma, inte jag själv som sätter alla i klistret för att jag kanske känner efter för mycket.

Så Elis och jag är hemma. Alvin på dagis till två. Jag har precis petat i Elis lite vattenmelon, och måste nu fara ut till pappa & mamma och få in min VAB-dag på försäkringskassans sida, samt betala räkningar. Det funkar inte hemifrån. Vad störd jag blir. Sedan vi bytte dator. Säkert någon kryptiskt inställning som man lätt kan klicka bort om man vet hur man ska göra.

Nähej. Just nu väntar jag på att min bildblogg ska få ny design. Har köpt en ny. Undrar om jag har skrivit det? Men det verkar ta tid för bruden att fixa designen, jag vill ha det gjort på stört. Nu. Bums. Åhh jag bara väntar.

Vi hade en kanonfin midsommarafton också. Känns som om de där tre lediga dagarna bara försvann hur snabbt som helst. Jag längtar som en tok till semestern. Har nog aldrig varit såhär jobbtrött förr.

Nu ska jag fylla på min kaffemugg och sedan gå upp och spela lite MarioKart med Elis innan vi åker. Tjing :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0