...

Hej vänner :)

Idag vabbar jag. Med två urpigga barn. Men Alvin hade hög feber natten till igår, och jag ringde direkt jobbet och sa att jag skulle vara hemma nästkommande dag (idag). Men igår kväll hade inte Alvin haft feber sedan fyra-tiden på morgonen, och jag kände mig som en bov som ringt in min VAB så tidigt. Och så vaknade Alvin i morse igen, och var knallhet och ledsen. Så det var ju bra att vara hemma idag, i alla fall.

Har beställt en ny design till bildbloggen. Det kommer bli fint. Har fått betala en peng för den, men jag hinner inte fixa min själv. Och jag vill ha en snygg blogg. Jag har pillat i en mall och får inte tillbaka som det var innan, sjukt irriterande. Ni vet säkert vad jag menar, det enda som stämmer är framsidan, så fort man klickar på något så sätter sig allt huller om buller. Gahhh! Bättre att betala någon som kan göra det snyggt. Det var en ung tjej som gjorde designer i egen firma, och det känns faktiskt kul att kunna betala någon som vill tjäna extrapengar och som dessutom gör det riktigt, riktigt snyggt.

Om ni är sugna på en fotografering så kika på hemsidan, har ett sommarerbjudande ute där. 

Nähej, nu ska vi nog ordna till någon form av lunch här hemma, men jag vill inte riktigt avbryta killarna. De leker helt underbart snällt, Alvin hade utegångsförbud igår eftermiddag då jag inte vill att han ska vara ute och leka när han är sjuk. Men himmel vad kojor de byggde inne. Och lego och en lång tågbana och gick mellan rummen. Ganska skönt att de faktiskt kan sitta och koncentrera sig med småsaker längre stunder nu. 

Vi ska hälsa på barnens mormor och morfar senare idag också, men det blir på eftermidddagen. Nu ska vi steka plättar och äta lite lunch. Sedan ska vi åka till kyrkogården. Barnen har tjatat och tjatat om att de vill se gravarna, och undrar vad det står för namn på dem. Så vi ska åka en sväng i "utbildningssyfte". Kan visa dem farmor och farfars grav, så har vi någon anledning till att gå dit.

Nähej, lunch vad det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0