....

Gudars, klockan är snart halv två och jag sitter uppe ännu. Tröttheten har gått över, och jag har massor att göra.

Jobbade som vanligt till 16 (men började inte förrän 12, så det var lyx), for ut till pappa&mamma när barnen var lämnade på dagis vid 11. Där fick jag lunch = räkmacka. Efter jobbet hämtade jag barnen, och vi åkte hem och åt. Hann börja lite lätt med det första urvalet av gårdagens bilder också. Sedan åkte vi ut till pappa & mamma. Tog vovven med och lät henne bada och jaga bollar i vattnet. Barnen var som galna och badade dom också. Fast det var ganska okey i vattnet, faktiskt. Men jag avstod ändå, är inte så mycket för att spontanbada näck.

Väl hemma vid nio (Alvin stannade kvar över natten) fick Elis se tv med Björn. Jag satte mig vid datorn och har suttit här i ett streck nu. Redigerat bilder (nästan 30 stycken blev det sedan gårdagens fotografering), tagit upp ett par bokningar (varför kom alla just ikväll?), skickat en bildbeställning samt vågat mig på att beställa ett reklamblad som jag (förmodligen inte) tänkt sätta upp. Alltså det är så kluvet att göra reklam för sig, är livrädd att få för mycket bokningar för jag har så svårt att säga nej. Jag tycker ju att jag har fullt upp med allt som det är och är lite rädd att jag ska få neka fotograferingar. Men vad är man för företagare om man inte vill jobba? Och jobb ger erfarenhet och utveckling, och det är ju det jag vill ha. Ja, ni märker ju att jag är veligast i stan. Men jag ska prova med ett reklamblad. Så får vi se.

Nu ska jag slutföra min beställning och sedan sova. Om jag kan somna när jag varit vaken över min egentliga insomningstid.


Kommentarer
Postat av: Sara W

Kan du inte gå ner i tid på ditt andra jobb då och kanske köra fotograferandet på halvtid eller liknande? :) Det verkar ju finnas underlag och efterfrågan för det i alla fall! Lycka till! Kram.

2011-06-12 @ 19:40:49
URL: http://willman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0