....

Det går några dagar mellan blogginläggen.

Men som jag tidigare sagt, det är många ställen att uppdatera på. Privata bloggen, bildbloggen, hemsidebloggen samt facebooks båda sidor. Så jag är väl lite förlåten för att jag inte uppdaterar dagligen här.

Igår fälldes det träd här hemma, två stora björkar försvann från tomten. Nu blir det mycket vedklyvande för oss. Men det värmer gott i vinter. Och vi lider ju inte brist på björkar direkt.

Jag är vaken själv (skulle jag inte skrivit, nu hör jag någon av barnen där uppe) nu. Vaknade vis sju, av att ingen Esther ville ut. Sedan kom jag på att hon ju sov kvar här nere, i lekrummet. Rastade båda vovvarna vid halv tio, men Esther brukar få en sista sväng precis innan jag lägger mig. Nu somnade jag vid tv´n och vaknade vid två. Så sent vill jag inte vänja henne vid att få gå ut, så jag lät henne vara. Och hon sov helaste natten här nere, inte ett pip. Dock en liten kissfläck, men det är förlåtet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0