...

Hej igen :)

Idag har det varit fullt ös. Tre fotograferingar. Jag är slut i benen efter allt bilkörande (får ont i ljumskarna och låren, tror jag omedvetet spänner mig. För jag kan ju knappast få träningsvärk av att gasa och koppla? Hrm...), Vadsbro - Sparreholm - Örsta. Men fina bilder har det blivit. Och jag har sorterat dem i de sedvanliga mapparna och fixat och förberett inför i morgon bitti då jag ska börja redigera. Jag orkar faktiskt inte det nu, ögonen går i kors. Har plockat disk och sorterat tvätt och fixat fika nu, för nu börjar det ett program på tv som jag vill se.

Vi hade tänkt en tur på sjön i morgon. Tyvärr såg jag att Alvin har sin 4-årskontroll då. Halv två, sämsta tiden. Så, sjöturen får vänta. Får bli en hemmapysseldag istället. Fick en hundfotografering i morgon kväll, hoppas det blir fint då.

Nu ska jag däcka i soffan.

Tjing vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0