....

Man känner sig lite lätt störd av att sitta här mitt i natten.

Men det finns inga andra tillfällen då det är så rogivande och lungt att redigera bilder. Alla sover, och det finns verkligen inga andra måsten. Ingen kräver att man ska prioritera dammsugning/tvätt/etc klockan två på natten.

Möjligen bör jag sova nu, för i morgon vankas en tur till Eskilstuna med kära mamma. Det ska bli kul, Underbara Hem och lite klädaffärer står på schemat.

Jag har gjort om lite på hemsidan, ni som läser min blogg brukar ju hjälpa mig med lite stavningskoll och sådant. Ni kan väl kika in och se om det fortfarande ser bra ut. Jag vill att hemsidan ska vara enkel och ganska sparsmakad, samtidigt har jag fått önskemål om att visa mer bilder så det syns vad jag gör. Jag vill inte att det ska bli oöverskådligt och plottrigt, så ni kan väl kika in och skriva en rad om vad ni tycker. Det är mycket värt för mig att få lite (både positiv och negativ) kritik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0